FAQ- částé dotazy

 Nejčastější dotazy

1. Kdy bude objednávka odeslána?
Objednávky odesíláme do 2 pracovních dnů od přijetí platby. Usilujeme o to, aby šperky dorazily k vám co nejrychleji.

2. Jaký materiál používáme?
Naše šperky jsou vyrobeny z pravého stříbra o ryzosti AG 925/1000, s jemným zlacením 24K žlutým zlatem nebo 18K růžovým zlatem. Používáme výhradně materiály nejvyšší kvality. K výrobě šperků využíváme pravé minerální kameny a přírodní perly. Všechny komponenty a šperky pocházejí od ověřených dodavatelů. Více informací o našich materiálech naleznete zde: ZDE

3. Jsou šperky baleny v dárkovém balení?
Ano, každý náš šperk je balen do elegantní dárkové krabičky, na jejímž vzhledu si zakládáme. Pokud objednáváte více šperků, každý bude mít svou vlastní krabičku. V případě, že šperky patří do jedné kolekce nebo setu, jsou zabaleny společně v jedné krabičce.

4. Jak lze objednávku uhradit?
Objednávku je možné uhradit převodem na bankovní účet – platební údaje, včetně QR kódu, obdržíte e-mailem.
Dále je možné zaplatit platební kartou online, přes Apple Pay nebo Google Pay.
Zboží nelze zaslat na dobírku.

5. Je možné zvolit jinou velikost náramku nebo náhrdelníku?
Pokud vám nabízená velikost nevyhovuje, neváhejte nás kontaktovat na e-mail: amesperky@seznam.cz – ráda vám velikost šperku upravím podle vašich požadavků.

6. Jak se starat o šperky?
O šperky je třeba pečovat s láskou, stejně jako o sebe. Naše šperky jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a mají dlouhou životnost, je však důležité s nimi zacházet šetrně. Podrobný návod na péči o šperky naleznete zde: ZDE.

7. Co dělat, když se šperk poškodí?
Pokud se váš oblíbený šperk poškodí, kontaktujte nás prosím na e-mail: amesperky@seznam.cz – společně situaci vyřešíme. Pokud to bude možné, šperk vám v naší dílně opravím.